Warsztaty – Wizerunek marki

W czasie spotkania opracujemy zarys strategii komunikacji marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Na bazie opracowanej strategii marki zaplanujemy działania komunikacyjne w wybranych mediach. Strategia oparta na warsztatach strategii marki. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i Uczestników. Po zakończeniu warsztatów wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

Podczas warsztatów to Uczestnicy tworzą/ piszą fragmenty projektów strategii komunikacji marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatów;
  • Wybranego e-booka;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa.

Program warsztatów (10:00 – 15:00):

  • Założenia strategii marki
    • DNA marki
    • Osobowość core targetu
    • Osobowość marki
    • Insighty
    • Pozycjonowanie marki
  • Tone of voice
    • Język jakim mówimy do odbiorcy musi być przez niego rozumiany. Czy zawsze?
  • Strategia cenowa
    • O cenie decyduje strategia marki i wypracowany jej wizerunek u konsumentów.
  • Zasięg
    • To decyzja budżetowa. Nie musimy docierać do wszystkich. Reguła niedostępności?
  • Wybór technik promocyjnych
    • Promocja to nie tylko rabat. Które techniki pozwolą na podniesienie ceny w czasie promocji?
  • Internet i social media
    • Internet to medium. Jak najkorzystniej wykorzystać jego potencjał dla naszej marki?
  • Ambient media
    • Konsumenci cechują się już „ślepotą reklamową”. Jak do nich dotrzeć z przekazem aby go zauważyli?
  • Zaangażowanie społeczne marki
    • To już dzisiaj element obowiązkowy dla marek. Jakie zaangażowanie społeczne wybrać dla marki?

Uczestnicy po warsztatach:

  • Będą umieli określić jakie działania budują zaplanowany wizerunek marki, a jakie go niszczą;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność działań komunikacyjnych;
  • Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii komunikacji marki.

Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)

Termin warsztatów:

Ze względu na zaangażowanie w projekty strategii,
warsztaty zostają wstrzymane do odwołania.

Warsztaty odbędą się online. Do wszystkich uczestników zostanie wysłane zaproszenie do połączenia przed spotkaniem. Będziemy pracowali na współdzielonym dokumencie. Każdy będzie miał dostęp edycyjny.

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka:

  • „Projektowanie strategii marki”,
  • „Praktyka brandingu”,
  • „Techniki promocji sprzedaży”,
  • „Marketing (prawdziwych) relacji”.

Koszt udziału (brutto):

  • Rejestracja bezpłatna
    • 350 zł./os. – pierwsze 5 osób;
    • 380 zł./os. – pow. 5 osób.

Uwaga:
Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym, tylko dla Waszego zespołu proszę o kontakt mailowy: kontakt [at] teslawski.pl

Opinie:

Świetne spotkanie. 

Ze strategią w marketingu, jak nie zajmujemy się jej pisaniem na co dzień, jest jak z kursem pierwszej pomocy – trzeba co jakiś czas praktykować, powtarzać i odświeżać wiedzę 🙂 Dzisiejszy warsztat był pod tym względem bardzo przydatny.

Cieszę się z udanie dobranej grupy. Mieliśmy naprawdę dobre flow 🙂 Rozmowa w takim gronie daje dodatkową przyjemność z przeznaczonego na warsztat czasu. 

Dziękuję za odpowiedzi na wszystkie pytania i elastyczność w kwestii czasu naszej inspirującej dyskusji. Puentą niech będzie prośba o kolejne spotkanie. Polecam!

Ślę moc serdeczności,

Jowita

Dziękuję za bardzo merytoryczne warsztaty, poprowadzone z sercem oraz wyraźną, ogromną i przystępnie przekazaną wiedzą marketingową, a także za potwierdzający mój udział piękny certyfikat, który wkrótce wydrukuję na grubym papierze.

Eryk W.M.

Solidna dawka wiedzy praktycznej, przyjemna atmosfera warsztatu, duże zaangażowanie prowadzącego. Doskonałe warsztaty poparte wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Szczerze polecam.

Hubert Ozimkiewicz

Tematem strategii marki interesuję się od niedawna, szukam informacji, podglądam mistrzów. Zawodowo wcielam się w role product ownera w środowisku IT(ich) głównie aplikacji mobilnych. Obecnie mam za zadanie rozwijać aplikację mobilną …. I właśnie tam poczułam, że chcę więcej zrozumieć jak buduje się marki w świadomości klientów. Warsztat strategiczny był dla mnie arcy ciekawy. Starałam się wyłapać uchem wszystkie cenne informacje. Żadne słowo nie trafiło na out małżowiny 😉
Te warsztaty to przede wszystkim wiedza i doświadczenie plus ciekawe przykłady czyli prawdziwy pocisk inspiracji. Będę wirusowo polecać i już wypatruję kolejnych 🙂
Bardzo dziękuję!

Justyna M.


Ogromnie dziękuję za genialnie przeprowadzony warsztat „Strategiczne planowanie Marki”. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, świetne narzędzia ułatwiające tworzenie swojej strategii, a przede wszystkim zdecydowany i pewny siebie profesjonalista w dziedzinie jakim jest Pan Maciej Tesławski. Podziękowania śle również dla mojej grupy, fajna atmosfera, luźne rozmowy, mocno kreatywnie. Może Pan liczyć na wiernego wyznawcę, zapisuje się na kolejne.
Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka T. – Członek Zarządu w firmie…


Co mi się podobało

  • Forma – że są to praktyczne warsztaty, gdzie aktywnie tworzymy prezentacje strategii a nie ograniczamy się do teorii
  • Komunikacja – że to uczestnicy tworzą prezentacje strategii a nie prowadzący
  • Atmosfera – bardzo przyjazna, luźna
  • Skype – dzięki niemu odpada nam koszt czasu i pieniędzy na dojazdy i „szykowanie” się 😉
  • Liczba osób – dzięki temu, że jest na warsztatach od 3 do 6 osób to każdy ma szanse się wypowiedzieć

Katarzyna M.


Nie znoszę stagnacji. Może dlatego starając się przygotować do kolejnych zmian jakie chcę wprowadzić w swoim życiu zawodowym, najpierw sięgnąłem po książki Macieja Tesławskiego. Następnie odważyłem się zapisać i uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Marketing Communication Academy.
Efekt tych działań zakończył się dla mnie w sposób dość nieoczekiwany. Certyfikat i wiedza jaką zdobyłem, kazały spojrzeć mi na swoją pracę z innej perspektywy.
Bardzo dziękuję Maciejowi Tesławskiemu za uczucie POSZERZENIA HORYZONTÓW, które przede mną roztoczył. Wskazanie przez niego szeregu ścieżek, którymi powinienem pójść by osiągnąć cel, było dla mnie bezcennym doświadczeniem. Polecam.

Krzysztof S. – Specjalista ds. marketingu i PR w


Warsztaty były intensywne i inspirujące. Z racji tego, że przebiegały w wąskim gronie, możliwe było pełne zaangażowanie uczestników – były to więc warsztaty w pełnym tego słowa znaczeniu.
To początek mojej przygody z tworzeniem strategii marki, warsztaty pozwoliły nie tylko uporządkować pewne kategorie, ale też – rozwinąć myślenie strategiczne.

Anna M.



Udostępnij: