Warsztaty – Strategia marki

W czasie spotkania opracujemy zarys strategii marki. Pełen projekt to ok 20 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Dla hipotetycznej marki z wybranej kategorii przez Uczestników. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

W czasie warsztatów będziemy pracowali na bazie wiedzy, a przede wszystkim doświadczenia prowadzącego i Uczestników warsztatów. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

Podczas warsztatów to Uczestnicy tworzą/ piszą fragmenty projektów strategii marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatów;
  • Wybranego e-booka;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa;
  • Plik ponad 80 artykułów (> 400 stron) o marketingu.
  • Dostęp do zbioru kilkuset reklam, z których wiele jest już niedostępne.

Program warsztatów (11:00 – 16:00):

  • Koszt strategii marki;
    • Pytanie o koszt projektu strategii marki zawsze się pojawia. Warto być na nie przygotowaną/ym. Omówimy czynniki wpływające na ten koszt i metodę jego ustalania. Jakimi jednostkami liczy się ten koszt?
  • DNA marki – elementy istotne i niezmienne;
    • Elementy podstawowe i decydujące o charakterze marki, które są podstawą identyfikacji marki.
  • Wyróżniki marki (racjonalne i emocjonalne);
    • To co odróżnia markę wśród konkurencji, a zwłaszcza emocjonalnie sytuuje markę w głowie konsumenta.
  • Segmentacja grup docelowych;
    • Identyfikacja segmentów, do których marka będzie kierowana. Nie ma marek od wszystkiego dla wszystkich.
  • Osobowość core targetu;
    • Określenie osoby reprezentującej grupę komunikacyjną marki. Psychografia.
  • Osobowość marki;
    • Tzw. persona czyli psychograficzny opis marki gdyby była ona osobą.
  • Insighty konsumenckie;
    • To, co decyduje o pierwszym skojarzeniu marki w procesie decyzyjnym o jej wyborze u konsumenta.

Uczestnicy po warsztatach:

  • Będą doskonale wiedzieli co jest strategią marki, a co tylko pomysłem na krótkoterminową promocję;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność projektu strategicznego;
  • Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii marki.

Warsztaty odbędą się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób).

Termin warsztatów:


ZAMKNIĘTE!!!

Warsztaty odbędą się online. Do wszystkich uczestników zostanie wysłane zaproszenie do połączenia przed spotkaniem. Będziemy pracowali na współdzielonym dokumencie. Każdy będzie miał dostęp edycyjny.

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka:

  • „Projektowanie strategii marki”,
  • „Praktyka brandingu”,
  • „Techniki promocji sprzedaży”,
  • „Marketing (prawdziwych) relacji”.

Koszt udziału (brutto):

  • Rejestracja bezpłatna
    • 290 zł./os. – pierwsze 5 osób;
    • 330 zł./os. – pow. 5 osób.

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%


Uwaga:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym, tylko dla Waszego Zespołu proszę o kontakt mailowy: kontakt [at] teslawski.pl

Opinie:

Sposób prowadzenia warsztatów był bardzo interesujący. Ogrom ciekawej treści i niezliczonych, z życia wziętych przykładów. Czas minął szalenie szybko!
Dziękuję serdecznie za możliwość uczestnictwa w warsztatach i mam nadzieję, że do zobaczenia i do usłyszenia!

Paulina M.

________________

Jestem bardzo zadowolony, że mogłem uczestniczyć w warsztatach „Strategiczne planowanie marki”, które Pan prowadził. Warsztaty były bardzo ciekawe, merytoryczne i pozwoliły mi ustrukturyzować oraz uporządkować wiedzę z tego zakresu. Do tego warsztaty prowadzone były w bardzo ciekawej formie i czas warsztatów minął bardzo szybko. Z przez Pana przykładów oraz zagadnień czuć było bardzo dużo doświadczenia i bardzo wysoki poziom merytoryczny. Chętnie wezmę udział w innych warsztatach prowadzonych przez Pana. Dziękuję bardzo!

Grzegorz Barej

________________

Pamiętam jak lata temu miałam okazję uczestniczyć w stacjonarnym „strategowaniu” z Panem i te dobre wspomnienia przyciągnęły mnie ponownie na warsztaty. Przyznaję też, że mam trochę doświadczenia w marketingu, ale Pana warsztat i wiedza są absolutnie imponujące i inspirujące. Dla mnie wczorajsze „strategowanie” dla marki, która jest kompletnie poza moim obszarem zainteresowań zawodowych, było bardzo odświeżającym i ciekawym doświadczeniem. Uprzejmie dziękuję – na pewno będę powracać i polecać znajomym

Kinga W. PhD

________________

Brałem udział w warsztacie z Panem Maciejem, gdzie projektowaliśmy markę – największą wartością we współpracy z P. Maciejem jest suma jego doświadczeń, dzięki którym mogłem posłuchać wielu pożytecznych anegdot. Jeżeli szukasz usystematyzowanego i logicznego podejścia do rozwoju marki – dobrze trafiłeś.

Michał Sz.

________________

Panie Macieju,

Dziękuję za tak merytoryczne i praktyczne warsztaty. Przeszły one moje oczekiwania, a poprzeczkę postawiłam wysoko 😉 Drogi na mapie strategii marketingowej, którymi nas Pan prowadził ponownie potwierdziły mnie w przekonaniu, że „tak, właśnie tak to się robi!”.

Nie ukrywam, że także Pana charyzma, pasja stratega przez duże „S” oraz niesamowity talent do opowiadania o markach, dla których strategię Pan budował, zostaną ze mną na dłużej. Zapewne wnioski i przemyślenia z naszych warsztatów będą docierały do mnie przez najbliższe dni.

Magdalena K.

________________

Panie Macieju,

bardzo dziękuję za Pana warsztat ze „strategowania”. W wielu aspektach otworzył mi oczy i uświadomił, jak wiele jeszcze przede mną wyzwań i nauki. Podpowiedział jak bardzo należy być otwartym i uważnym na konsumenta z jednoczesnym szerokim rozumieniem ważności wpływu strategii na całokształt działań. Z niecierpliwością czekam na następne warsztaty.

Do zobaczenia.

Maciej P. F.


Jestem oczarowana Panem Maciejem. Szkolenie było nader wartościowe. Nieskończona kopalnia wiedzy, niesamowite doświadczenie, mnóstwo studium przypadków. Mam nadzieję, że to nie było ostatnie szkolenie z Panem Maciejem, w jakim uczestniczyłam. Polecam zarówno „świeżakom” w branży jak i doświadczonym „marketerom”.

Katarzyna P.


W imieniu zespołu dziękuję bardzo za podesłane certyfikaty oraz za przeprowadzone warsztaty. Szanujemy Pana wiedzę i doświadczenie zawodowe, które potwierdza że opracowane strategie były lub miały jak najbardziej szansę powodzenia. Tak dobrych, trafnych przykładów trudno szukać wśród osób, które zajmują się projektowaniem marek i ich strategi komunikacji, także w sferze szkoleniowej.

Piotr M.


To nie był kolejny kurs czy warsztat on-line. Tym razem to był ten rodzaj rozmowy, gdy Twój nauczyciel opowiada Ci historię jedną, drugą, trzecią… a Ty zaczynasz rozumieć jakie było przesłanie i tworzy się między Wami chemia – relacja – nić porozumienia. A jak to już powstało, to byliśmy zgodni w naszych teoriach i pomysłach przy planowaniu strategii dla naszej marki. Fantastyczne doświadczenie. Polecam i życzę chemii!

S. Karolina


Dzisiaj byłem gościem warsztatów prowadzonych przez Macieja Tesławskiego i z wielką przyjemnością odkryłem nowe tajniki projektowania strategii marki. Udział w tym spotkaniu uświadomił mi także, że sposób mojego myślenia o marce jest prawidłowy, a kierunek obrany w ramach swojego dalszego rozwoju jak najbardziej trafny.

Krzysztof B.


Warsztaty z Panem Maciejem to czysta przyjemność. Oprócz ogromnego doświadczenia i sypania co chwilę przykładami z pracy z różnymi markami, Pan Maciej zbudował na warsztatach przestrzeń do realnej pracy w grupie na konkretnym przypadku. Wspólnie przechodziliśmy przez różne stadia projektowania strategii marki, co było niezwykle wartościowe. Praca w małej grupie bardzo to ułatwiła. Wyszłam z tych warsztatów jeszcze bardziej przekonana, że strategie marki to coś, w co warto zainwestować.
Bardzo dziękuję za ten czas!

Katarzyna M.


Ja również bardzo dziękuję za czwartkowe warsztaty, które wiele mi uświadomiły. Jest Pan dla mnie wielkim autorytetem i mentorem, z pewnością będę korzystać z innych oferowanych przez Pana produktów edukacyjnych (zaczynam od książek).

Justyna B.


Tematem strategii marki interesuję się od niedawna, szukam informacji, podglądam mistrzów. Zawodowo wcielam się w role product ownera w środowisku IT(ich) głównie aplikacji mobilnych. Obecnie mam za zadanie rozwijać aplikację mobilną …. I właśnie tam poczułam, że chcę więcej zrozumieć jak buduje się marki w świadomości klientów. Warsztat strategiczny był dla mnie arcy ciekawy. Starałam się wyłapać uchem wszystkie cenne informacje. Żadne słowo nie trafiło na out małżowiny 😉
Te warsztaty to przede wszystkim wiedza i doświadczenie plus ciekawe przykłady czyli prawdziwy pocisk inspiracji. Będę wirusowo polecać i już wypatruję kolejnych 🙂
Bardzo dziękuję!

Justyna M.


Ogromnie dziękuję za genialnie przeprowadzony warsztat „Strategiczne planowanie Marki”. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, świetne narzędzia ułatwiające tworzenie swojej strategii, a przede wszystkim zdecydowany i pewny siebie profesjonalista w dziedzinie jakim jest Pan Maciej Tesławski. Podziękowania śle również dla mojej grupy, fajna atmosfera, luźne rozmowy, mocno kreatywnie. Może Pan liczyć na wiernego wyznawcę, zapisuje się na kolejne.
Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka T.


Co mi się podobało

  • Forma – że są to praktyczne warsztaty, gdzie aktywnie tworzymy prezentacje strategii a nie ograniczamy się do teorii
  • Komunikacja – że to uczestnicy tworzą prezentacje strategii a nie prowadzący
  • Atmosfera – bardzo przyjazna, luźna
  • Skype – dzięki niemu odpada nam koszt czasu i pieniędzy na dojazdy i „szykowanie” się 😉
  • Liczba osób – dzięki temu, że jest na warsztatach od 3 do 6 osób to każdy ma szanse się wypowiedzieć

Katarzyna M.


Nie znoszę stagnacji. Może dlatego starając się przygotować do kolejnych zmian jakie chcę wprowadzić w swoim życiu zawodowym, najpierw sięgnąłem po książki Macieja Tesławskiego. Następnie odważyłem się zapisać i uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Marketing Communication Academy.
Efekt tych działań zakończył się dla mnie w sposób dość nieoczekiwany. Certyfikat i wiedza jaką zdobyłem, kazały spojrzeć mi na swoją pracę z innej perspektywy.
Bardzo dziękuję Maciejowi Tesławskiemu za uczucie POSZERZENIA HORYZONTÓW, które przede mną roztoczył. Wskazanie przez niego szeregu ścieżek, którymi powinienem pójść by osiągnąć cel, było dla mnie bezcennym doświadczeniem. Polecam.

Krzysztof S.


Warsztaty były intensywne i inspirujące. Z racji tego, że przebiegały w wąskim gronie, możliwe było pełne zaangażowanie uczestników – były to więc warsztaty w pełnym tego słowa znaczeniu.
To początek mojej przygody z tworzeniem strategii marki, warsztaty pozwoliły nie tylko uporządkować pewne kategorie, ale też – rozwinąć myślenie strategiczne.

Anna M.



Udostępnij: