Programy marketingowe to kompletne, złożone projekty mające na celu zapewnienie odpowiedniego miejsca Waszej marce na rynku oraz w umysłach konsumentów.

Każdy projekt tworzony jest indywidualnie, na bazie mojego ponad 30-letniego doświadczenia, jak również na podstawie nauk takich guru marketingu jak Jack Trout, All Ries i Seth Godin.

Oferuję projekty:

  • Strategii marki,
  • Strategii komunikacji marki,
  • Programu lojalnościowego,
  • Programu motywacyjnego,
  • Employer brandingu,
  • Personal brandingu,
  • Promocji sprzedaży.

Jak powstaje projekt marketingowy

Metoda majeutyczna (dialogiczna metoda filozoficzna)
Stworzona przez Sokratesa dialogiczna metoda filozoficzna,
której celem jest wspólne dotarcie do prawdy.
Polega ona na wydobywaniu z dyskutanta nieuświadomionej przez niego wiedzy prawdziwej.

Każdy projekt tworzony jest etapowo, a w przygotowaniu do każdego etapu uczestniczy Klient. Poszczególne etapy kończą się przesłaniem do Klienta przygotowanego materiału. Następnie odpowiadam na pytania Klienta i konsultuję ewentualne zmiany. W ten sposób Klient jest obecny na każdym etapie powstawania projektu i zachowuje nad nim pełną kontrolę oraz poznaje cały proces.

Czas powstawania projektu zależy od wielu czynników. Wśród nich należy wymienić stopień skomplikowania i zakładane przez Klienta cele, pozycję rynkową, obecny wizerunek marki czy zasięg projektu.

W efekcie powstaje książka zawierająca pełny opis projektu i jego poszczególnych części. Elementy te ułożone są w logiczny ciąg, który pozwala szybko wdrożyć w realizację projektu całe zespoły zadaniowe wewnątrz firmy Klienta lub zlecić jego realizację zewnętrznej agencji.

Jeśli są Państwo zainteresowani projektem strategii marki i komunikacji, to ze względu na dobro projektów i metodykę pracy (max. 2 projekty jednocześnie i ok. 2 m-ce/ projekt), bardzo proszę o wcześniejszy kontakt w celu zaplanowania pracy.

Marki dla których tworzyłem projekty:

  • 4Tax – księgowość, kadry i płace;
  • Absolut – wódka;
  • AMB Technic – systemy dozujące;
  • ATB Meble – meble dziecięce •
  • Autotesto – raporty samochodów używanych •
  • Barbaras – czapki dziecięce;
  • Biblioteka Narodowa;
  • Camel – Camel System – pr. lojalnościowy;
  • Delikatesy Mrozińscy – delikatesy;
  • Ghostcar – Auto detailing/ kosmetyka;
  • Goldenmark – metale i kamienie szlachetne;
  • Goodyear – Goodyear Good Club;
  • Grene – Części do maszyn rolniczych;
  • Grupa PSB – materiały budowlane;
  • Dunlop – Dunlop Sport Club;
  • Hasbro – Action Man Club;
  • Heavy-mont – usługi montażowe;
  • Isover – materiały izolacyjne;
  • Koelner – techniki zamocowań •
  • Loombard – lombard •
  • Moraj – Tekstylia;
  • Mrówka – market budowlany;
  • MWM Architekci – biuro projektów;
  • Ncore – dostawca internetu, telewizji i telefonu •
  • Oblatum – tradycyjne opłatki wigilijne;
  • Opoczno – płytki łazienkowe;
  • Partybox – akcesoria na imprezy •
  • Plastixal – producent okien i drzwi;
  • Prowokent – program lojalnościowy marki Kent;
  • Qpharma – farmaceutyki;
  • Rawlplug – techniki zamocowań •
  • Salem – „Karkonosze pomóż proszę”, projekt CSR;
  • SALP – centrum logopedyczne;
  • Schneider Electric – akcesoria elektryczne;
  • Schulstad Polska – producent pieczywa;
  • Suwalszczyzna – (Klub łowców baśni);
  • Teatr Powszechny w Łodzi;
  • Teatr Witkacego w Zakopanem
  • TOTOMATO – coaching żywieniowy;
  • Trosska – ochrona przeciw infekcjom intymnym •
  • u Kawiarza – kawa
  • ZASP – Związek Artystów Scen Polskich;
  • VELO – rowery i części;
  • Vitay – „Piska puszcza korzenie”;
  • Xella – materiały budowlane.

Kontakt

Osoby zainteresowane serdecznie zapraszam do kontaktu.

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie możliwe pytania.

Wybrane opinie:

Za wszystkie ogromnie dziękuję. Rozumiem doskonale „zmęczenie” po kilku miesiącach pracy i tym bardziej jestem wdzięczny za pozytywne opinie, zwłaszcza te, o które nie prosiłem.

Pozostaję „do usług” zwłaszcza dla moich Klientów.

Opinia od zespołu SALP sp. z o.o.:

Przyniosło to wymierne korzyści, i mamy nadzieję, że w dalszym ciągu przynosić będzie korzystne efekty. A pomysłów na nowe działania nie brakuje. Gdyby tylko doba była trochę dłuższa…bo wciąż jeszcze nie udało nam się wdrożyć do realizacji wszystkich, nawet z tych wspólnie wypracowanych koncepcji.
Ogromna wiedza praktyczna Pana Macieja oraz profesjonalne podejście i niesamowite zaangażowanie w aktualnie prowadzony projekt sprawiły, że nagle wiele aspektów związanych z reklamą, czy marketingiem stało się bardzo jasnych, spójnych i klarownych.

Opinia od Plastixal:

Prace nad strategią dla marki Plastixal przebiegały konstruktywnie i przyjemnie. Byliśmy zadowoleni z przebiegu współpracy bezpośrednio po realizacji założonych planów, a obejmowały one przygotowanie strategii marki i komunikacji. Projekt został z powodzeniem zrealizowany i wszyscy byli usatysfakcjonowani, ale prawdziwa wartość z przepracowanego wspólnie czasu zaczęła pojawiać się dopiero, gdy wprowadziliśmy w życie założenia strategii.
Dzisiaj, po blisko dwóch latach, mogę z pewnością przyznać, że decyzja o powierzeniu Panu napisania strategii naszej marki była strzałem w dziesiątkę. Znacząco wzrosła nasza rozpoznawalność i docenianie wartości, które już wcześniej oferowaliśmy, ale dopiero odpowiednio zaplanowana komunikacja pozwoliła na skupienie się na tym, w czym jesteśmy dobrzy, czyli na dostarczaniu bezpieczeństwa razem z naszymi oknami i drzwiami.
Dziękujemy za pomoc!

Opinia od Grupa PSB:

Wysoko oceniamy Pana Macieja Tesławskiego za znajomość zagadnień z obszaru strategii marketingowej. Jest również osobą, która charakteryzuje się elastycznością oraz nieszablonowym i innowacyjnym sposobem myślenia w poszukiwaniu rozwiązań marketingowych.

Opinia od zespołu Heavy-Mont:

Jego szerokie horyzonty połączone z bardzo wnikliwą analizą marki i potrzeb potencjalnych klientów dały efekty przekraczające nasze oczekiwania. Pan Maciej nie jest typową osobą wykonującą pracę na zlecenie Klienta. Na czas swojej pracy staje się częścią firmy, aby jak najpełniej i jak najlepiej zrozumieć procesy w niej zachodzące i specyfikę jej działalności. Nie boi się trudnych tematów. Cechuje go nieszablonowe i w pełni elastyczne podejście do pracy na rzecz marki. Zaangażowanie i wręcz tytaniczna praca to swego rodzaju wyróżnik jego działalności.

Opinia od Moraj:

Z końcem 2020 roku mieliśmy przyjemność współpracować z Panem Maciejem podczas tworzenia strategii oraz komunikacji marki. Już po niecałym roku widzimy efekty wspólnie wykonanej pracy podczas wdrażania opracowanych założeń w życie.
Wieloletnie doświadczenie Pana Macieja oraz nieszablonowe myślenie pozwoliło nam spojrzeć na wiele zagadnień z zupełnie nowej perspektywy. Podejście do klienta, zaangażowanie oraz włożona praca znacznie przerosła nasze oczekiwania. Wspólnie stworzona strategia jest dla nas kierunkowskazem na drodze do realizacji celów.
Dziękujemy za współpracę Panie Macieju.