Warsztaty – Program lojalnościowy
Z niezrozumiałych przyczyn nie ma na rynku prawdziwych programów lojalnościowych, są tylko „punktowe”. W czasie spotkania opracujemy zarys programu lojalnościowego marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatów opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Będziemy pracowali na założeniach strategicznych dla wybranej marki. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatów wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.
W czasie warsztatów będziemy pracowali na bazie wiedzy, a przede wszystkim doświadczenia prowadzącego i Uczestników warsztatu. Posłużymy się też wieloma przykładami zrealizowanych projektów marketingowych z omawianego zakresu.
Dla kogo?
Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.
Podczas warsztatów to Uczestnicy tworzą / piszą fragmenty projektu programu lojalnościowego, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.
Wszyscy uczestnicy otrzymują:
- Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatów;
- Wybranego e-booka;
- Imienny certyfikat uczestnictwa.
Program warsztatu (12:00 – 16:00):
- Elementy strategii marki
- Osobowość grupy docelowej
- Persona marki
- Pozycjonowanie marki
- Cele strategiczne programu
- Jaki jest cel, czyli z czego autorzy programu będą rozliczani
- Warunki dołączenia do programu
- Program lojalnościowy to nie program dla każdego. Jakie warunki brzegowe trzeba spełnić aby dołączyć do programu?
- Content programu
- Komunikacja marki w programie to najkrótsza droga do zaniku jego zainteresowaniem.
- Interakcja
- Sposoby skłaniania uczestników do interakcji z marką i z innymi uczestnikami programu,
- Promocje w programie
- Promocje selektywne, dostępne tylko dla uczestników programu,
- CSR w programie
- Zaangażowanie społeczne uczestników. Jaki typ pomocy jest właściwy dla tego programu?
- Member Gets Member
- Polecenia marki są najlepszym miernikiem lojalności. Jak przekształcić uczestników programu w ambasadorów marki?
- Zamknięcie programu
- Zamknięcie programu może nastąpić z różnych przyczyn. Warto zaplanować to aby nie zburzyć lojalności do marki.
Uczestnicy po warsztatach:
- Będą doskonale wiedzieli czym jest lojalność konsumenta i jak ją budować;
- Będą potrafili weryfikować poprawność projektu programu lojalnościowego;
- Poznają sposób powstawania poprawnego projektu programu.
Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)
Termin warsztatu:
Ze względu na zaangażowanie w projekty strategii,
warsztaty zostają wstrzymane do odwołania.
Warsztaty odbędą się online. Do wszystkich uczestników zostanie wysłane zaproszenie do połączenia przed spotkaniem. Będziemy pracowali na współdzielonym dokumencie. Każdy będzie miał dostęp edycyjny.
W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka:
- „Projektowanie strategii marki”,
- „Praktyka brandingu”,
- „Techniki promocji sprzedaży”,
- „Marketing (prawdziwych) relacji”
Koszt udziału (brutto):
- Rejestracja bezpłatna
- 350 zł./os. – pierwsze 5 osób;
- 380 zł./os. – pow. 5 osób.
Uwaga:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym, tylko dla Waszego zespołu proszę o kontakt mailowy: kontakt [at] teslawski.pl
Koszt udziału w warsztatach jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%
Opinie:
Tematem strategii marki interesuję się od niedawna, szukam informacji, podglądam mistrzów. Zawodowo wcielam się w role product ownera w środowisku IT(ich) głównie aplikacji mobilnych. Obecnie mam za zadanie rozwijać aplikację mobilną …. I właśnie tam poczułam, że chcę więcej zrozumieć jak buduje się marki w świadomości klientów. Warsztat strategiczny był dla mnie arcy ciekawy. Starałam się wyłapać uchem wszystkie cenne informacje. Żadne słowo nie trafiło na out małżowiny 😉
Te warsztaty to przede wszystkim wiedza i doświadczenie plus ciekawe przykłady czyli prawdziwy pocisk inspiracji. Będę wirusowo polecać i już wypatruję kolejnych 🙂
Bardzo dziękuję!
Justyna M.
Ogromnie dziękuję za genialnie przeprowadzony warsztat „Strategiczne planowanie Marki. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, świetne narzędzia ułatwiające tworzenie swojej strategii, a przede wszystkim zdecydowany i pewny siebie profesjonalista w dziedzinie jakim jest Pan Maciej Tesławski. Podziękowania śle również dla mojej grupy, fajna atmosfera, luźne rozmowy, mocno kreatywnie. Może Pan liczyć na wiernego wyznawcę, zapisuje się na kolejne.
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka T. – Członek Zarządu w firmie…
Co mi się podobało
- Forma – że są to praktyczne warsztaty, gdzie aktywnie tworzymy prezentacje strategii a nie ograniczamy się do teorii
- Komunikacja – że to uczestnicy tworzą prezentacje strategii a nie prowadzący
- Atmosfera – bardzo przyjazna, luźna
- Skype – dzięki niemu odpada nam koszt czasu i pieniędzy na dojazdy i „szykowanie” się 😉
- Liczba osób – dzięki temu, że jest na warsztatach od 3 do 6 osób to każdy ma szanse się wypowiedzieć
Katarzyna M.
Nie znoszę stagnacji. Może dlatego starając się przygotować do kolejnych zmian jakie chcę wprowadzić w swoim życiu zawodowym, najpierw sięgnąłem po książki Macieja Tesławskiego. Następnie odważyłem się zapisać i uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Marketing Communication Academy.
Efekt tych działań zakończył się dla mnie w sposób dość nieoczekiwany. Certyfikat i wiedza jaką zdobyłem, kazały spojrzeć mi na swoją pracę z innej perspektywy.
Bardzo dziękuję Maciejowi Tesławskiemu za uczucie POSZERZENIA HORYZONTÓW, które przede mną roztoczył. Wskazanie przez niego szeregu ścieżek, którymi powinienem pójść by osiągnąć cel, było dla mnie bezcennym doświadczeniem. Polecam.
Krzysztof S. – Specjalista ds. marketingu i PR w…
Warsztaty były intensywne i inspirujące. Z racji tego, że przebiegały w wąskim gronie, możliwe było pełne zaangażowanie uczestników – były to więc warsztaty w pełnym tego słowa znaczeniu.
To początek mojej przygody z tworzeniem strategii marki, warsztaty pozwoliły nie tylko uporządkować pewne kategorie, ale też – rozwinąć myślenie strategiczne.
Anna M.