Techniki promocji sprzedaży
Obserwując działania promocyjne marek, wydaje się, że jedyną znaną techniką promocyjną jest rabat. Lata pracy dla rozmaitych marek, w tym promocje sprzedaży, zaowocowały zbiorem kilkunastu technik promocyjnych. Tymczasem są takie techniki, które uzasadniają podniesienie ceny w czasie trwania promocji. Proste, skuteczne i nie bardzo kosztowne. Chciałbym podzielić się tym doświadczeniem więc postanowiłem napisać kolejną książkę, która zbierze w jednym miejscu wszystkie te techniki. Promocje sprzedaży zostaną opisane zarówno w odniesieniu do rynku B2C jak i B2B.
Dla kogo jest ta książka?
Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Widzimy w tym gronie zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.
Każdy egzemplarz jest numerowany i personalizowany w treści,
a nie tylko na okładce.
Zwracamy się imiennie do czytelnika tak,
aby wrażenie rozmowy było jak najbliższe.
Z tego, co mi wiadomo jest to jedyny taki przypadek na świecie.
ZAPRASZAM!
Książkę można kupić bezpośrednio u mnie, wypełniając TEN formularz.
Odsłuchaj fragment e-booka:
Pisali ze mną:
- Bartosz Fabianowicz
- Marcin Kędziora
- Aleksandra Kubańska
- Artur Rak
- Natalia Suska
- Piotr Wawrzyniak
- Ariel Zarzeczny
- Żaneta Żurawska
Książka zawiera:
- Słowem wstępu, czyli dlaczego?
- Rola promocji sprzedaży w budowaniu siły marki
- Istota promocji sprzedaży
- Grupy docelowe promocji sprzedaży
- Dane osobowe w promocjach
- Efektywność promocji sprzedaży
- Testy promocji sprzedaży
- Internet w promocji, czy promocja w internecie?
- Zaglądanie do umysłów konsumentów – Natalia Suska
- Mechanizmy promocji sprzedaży:
- Re-sell
- Up-sell
- Keep-sell
- Cross-sell
- Add-sell
- New-sell
- Friend-sell
- Techniki promocyjne:
- Kupony promocyjne
- Oferty specjalne
- Rabaty
- Premie
- Specjalne opakowanie
- Kolekcjonowanie
- Personalizacja marki
- Edycja limitowana
- Zwroty
- Niespodzianka
- Nagroda pocztą lub natychmiastowa
- Konkursy
- Loterie
- Próbki
- Programy kontynuacyjne
- Programy retencyjne
- Wystawy w miejscu sprzedaży
- Lokowanie produktu
- Umowa handlowa
- Promocja zaangażowana społecznie
- Podsumowanie
- O autorach
Personalizacja:
E-book jest numerowany i personalizowany w treści aby zachować jak najgłębsze wrażenie rozmowy. Prawdopodobnie pierwszy taki poza Projektowanie strategii marki i Praktyka brandingu. Wrażenie czytelników/rozmówców są zdecydowanie pozytywne.
Informacje o e-booku:
- Zawiera: – 263 strony,
- Format: – *.pdf,
- Łatwa konwersja m.in. na EPUB, Kindle MOBI / AZW3, FB2 po zamówieniu.
- Rozmiar: – B5,
- Współautorzy: – 8 osób,
- Personalizacja: – pełna, w treści.
Nakład wersji papierowej wyczerpany.
Zapraszam po personalizowanego e-booka.
e-Book jest personalizowany w treści. Jest to jedyny taki, jak dotychczas na rynku. Zwracam się osobiście do czytelnika. Jest to bardziej forma rozmowy, niż lektura.
Książkę można kupić w formie prezentu (dla kogoś innego niż kupujący). Proszę w tym celu wypełnić pole „Personalizacja dla:” formularza zamówienia.
Bezpłatne zamówienie:
e-Book jest przeze mnie indywidualnie przygotowywany.
Proszę więc o cierpliwość w przypadku kiedy jestem zajęty projektami lub wykładami.
Państwa dane służą tylko do personalizacji treści e-booka. Nie są one udostępniane ani przetwarzane i wysłaniu e-booka są trwale usuwane!
Dziękuję
Recenzje:
Techniki promocji sprzedaży to obowiązkowa pozycja dla wszystkich którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat – konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych.
Maciej Tesławski od lat zgłębia wszelakie obszary komunikacji marketingowej, obserwując rynek, analizuje go, szkoląc i doradzając czołowym firmom. Jak nikt inny potrafi zadawać pytania, poddawać pod wątpliwości oczywiste i mało skuteczne praktyki, negować banały a jednocześnie twórczo, z pełną pasją i zaangażowaniem zachęcać do myślenia na temat skuteczności prowadzonych aktywności marketingowych.
Książka jest napisana wraz z przyjaciółmi Macieja – grupą osób, praktyków z obszaru marketingu, sprzedaży, badań i PR, którzy dokładają do tej publikacji swoje spojrzenie oraz doświadczenie. To tworzy tę lekturę wyjątkową ciekawą, sprawiając, że czytelnik uczestniczy w absorbującym uwagę panelu dyskusyjnym prowadzonym na najwyższym poziomie.
Krzysztof Kozak – Członek Zarządu ICP Group S.A.
NUMER ISBN: 978-83-63566-38-8