Techniki promocji sprzedaży

Obserwując działania promocyjne marek, wydaje się, że jedyną znaną techniką promocyjną jest rabat. Lata pracy dla rozmaitych marek, w tym promocje sprzedaży, zaowocowały zbiorem kilkunastu technik promocyjnych. Tymczasem są takie techniki, które uzasadniają podniesienie ceny w czasie trwania promocji. Proste, skuteczne i nie bardzo kosztowne. Chciałbym podzielić się tym doświadczeniem więc postanowiłem napisać kolejną książkę, która zbierze w jednym miejscu wszystkie te techniki. Promocje sprzedaży zostaną opisane zarówno w odniesieniu do rynku B2C jak i B2B.

Dla kogo jest ta książka?

Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Widzimy w tym gronie zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.

Każdy egzemplarz jest numerowany i personalizowany w treści,
a nie tylko na okładce.
Zwracamy się imiennie do czytelnika tak,

aby wrażenie rozmowy było jak najbliższe.
Z tego, co mi wiadomo jest to jedyny taki przypadek na świecie.


ZAPRASZAM!

Książkę można kupić bezpośrednio u mnie, wypełniając TEN formularz.

Odsłuchaj fragment e-booka:

Pisali ze mną:

  • Bartosz Fabianowicz
  • Marcin Kędziora
  • Aleksandra Kubańska
  • Artur Rak
  • Natalia Suska
  • Piotr Wawrzyniak
  • Ariel Zarzeczny
  • Żaneta Żurawska

Książka zawiera:

  • Słowem wstępu, czyli dlaczego?
  • Rola promocji sprzedaży w budowaniu siły marki
  • Istota promocji sprzedaży
  • Grupy docelowe promocji sprzedaży
  • Dane osobowe w promocjach
  • Efektywność promocji sprzedaży
  • Testy promocji sprzedaży
  • Internet w promocji, czy promocja w internecie?
  • Zaglądanie do umysłów konsumentów – Natalia Suska
  • Mechanizmy promocji sprzedaży:
    1. Re-sell
    2. Up-sell
    3. Keep-sell
    4. Cross-sell
    5. Add-sell
    6. New-sell
    7. Friend-sell
  • Techniki promocyjne:
    1. Kupony promocyjne
    2. Oferty specjalne
    3. Rabaty
    4. Premie
    5. Specjalne opakowanie
    6. Kolekcjonowanie
    7. Personalizacja marki
    8. Edycja limitowana
    9. Zwroty
    10. Niespodzianka
    11. Nagroda pocztą lub natychmiastowa
    12. Konkursy
    13. Loterie
    14. Próbki
    15. Programy kontynuacyjne
    16. Programy retencyjne
    17. Wystawy w miejscu sprzedaży
    18. Lokowanie produktu
    19. Umowa handlowa
    20. Promocja zaangażowana społecznie
  • Podsumowanie
  • O autorach

Personalizacja:

E-book jest numerowany i personalizowany w treści aby zachować jak najgłębsze wrażenie rozmowy. Prawdopodobnie pierwszy taki poza Projektowanie strategii marki i Praktyka brandingu. Wrażenie czytelników/rozmówców są zdecydowanie pozytywne.

Informacje o e-booku:

  • Zawiera: – 263 strony,
  • Format: – *.pdf,
    • Łatwa konwersja m.in. na EPUB, Kindle MOBI / AZW3, FB2 po zamówieniu.
  • Rozmiar: – B5,
  • Współautorzy: – 8 osób,
  • Personalizacja: – pełna, w treści.

Wraz z e-bookiem Czytelnicy otrzymują:

  • Plik ponad 80 artykułów (> 400 stron) o marketingu.
  • Dostęp do zbioru ponad 600 reklam, z których wiele jest już niedostępne.

Marketing dla dzieci:

Każdy człowiek ma marzenia. Ja miałem swoje wielkie marzenie, aby mojej mamy i siostry nie pokonał rak. Niestety się nie udało, moja siostra i mama odeszły. Nowotwory nie są jednak wyrokiem i coraz częściej da się z nimi walczyć. Ta książka jest już moją kolejną, więc postanowiłem że będzie wyjątkową. Honorarium autorskie z jej sprzedaży będę przekazywał w imieniu zamawiającego wybranemu ośrodkowi onkologii dziecięcej.


Nakład wersji papierowej wyczerpany.

Zapraszam po personalizowanego e-booka.


e-Book jest personalizowany w treści. Jest to jedyny taki, jak dotychczas na rynku. Zwracam się osobiście do czytelnika. Jest to bardziej forma rozmowy, niż lektura.

Książkę można kupić w formie prezentu (dla kogoś innego niż kupujący). Proszę w tym celu wypełnić pole „Personalizacja dla:” formularza zamówienia.

Bezpłatne zamówienie:

e-Book jest przeze mnie indywidualnie przygotowywany.
Proszę więc o cierpliwość w przypadku kiedy jestem zajęty projektami lub wykładami.
Państwa dane służą tylko do personalizacji treści e-booka. Nie są one udostępniane ani przetwarzane i wysłaniu e-booka są trwale usuwane!
Dziękuję


    Recenzje:

    Techniki promocji sprzedaży to obowiązkowa pozycja dla wszystkich którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat – konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych.

    Maciej Tesławski od lat zgłębia wszelakie obszary komunikacji marketingowej, obserwując rynek, analizuje go, szkoląc i doradzając czołowym firmom. Jak nikt inny potrafi zadawać pytania, poddawać pod wątpliwości oczywiste i mało skuteczne praktyki, negować banały a jednocześnie twórczo, z pełną pasją i zaangażowaniem zachęcać do myślenia na temat skuteczności prowadzonych aktywności marketingowych.

    Książka jest napisana wraz z przyjaciółmi Macieja – grupą osób, praktyków z obszaru marketingu, sprzedaży, badań i PR, którzy dokładają do tej publikacji swoje spojrzenie oraz doświadczenie. To tworzy tę lekturę wyjątkową ciekawą, sprawiając, że czytelnik uczestniczy w absorbującym uwagę panelu dyskusyjnym prowadzonym na najwyższym poziomie.

    Krzysztof Kozak – Członek Zarządu ICP Group S.A.


    NUMER ISBN: 978-83-63566-38-8


    Udostępnij: