Profesjonalna instrukcja budowy silnej marki

Kolejna książka o strategii?! Tak. Tym razem nie jest to podręcznik, a praktyka. Razem z przyjaciółmi postanowiłem zebrać w jednym miejscu to, co przez lata robiliśmy. Pokazać, że strategia marketingowa nie jest taka straszna jak się wydaje, że jest taka potrzeba dla większości polskich marek, aby pokazać jaka jest rola i jak się projektuje strategię marki. 

Dla kogo jest ta „instrukcja budowy silnej marki”? Dla każdego, kto chce zbudować silną markę. Silną czyli taką, która zrealizuje jego cele biznesowe, która będzie „jakaś”. Są to zarówno przedsiębiorcy, jak i ci, którzy zajmują się opieką nad markami w firmach. Książka jest w formacie ebooka w pliku pdf.

Każdy egzemplarz jest numerowany i personalizowany w treści,
a nie tylko na okładce.
Zwracamy się imiennie do czytelnika tak,

aby wrażenie rozmowy było jak najbliższe.
Z tego, co mi wiadomo jest to jedyny taki przypadek na świecie.


ZAPRASZAM!

Książkę można kupić bezpośrednio u mnie, wypełniając TEN formularz.

Pisali ze mną:

  • Anna Haczkowska
  • Anna Karcz-Czajkowska
  • Katarzyna Pająk-Załęska
  • Maurycy Graszewicz
  • Marcin Kalkhoff
  • Szymon Kukanow
  • Paweł Niziński
  • Szymon Słowik

Książka zawiera:

  • Wytłumaczenie
  • Pojęcie marki
  • Czy potrzebna ci marka?
  • Kiedy marka staje się silna?
  • Czym jest i czym nie jest strategia marketingowa
  • O strategii
  • Filozoficzne podstawy racjonalności stratega/marketera
  • Przed rozpoczęciem projektowania
  • Intuicja strategiczna
  • Wymagane cechy stratega
  • 7 grzechów strategicznych
  • Modele strategiczne
  • Architektura marki
  • Kolejność projektowania marki
  • Analiza SWOT
  • Analiza rynku/konkurencji
  • Rodzaje segmentacji rynku
  • Strategu, czy wiesz czego nie wiesz?
  • Badania marketingowe
  • Persona – relikt przeszłości czy uniwersalne narzędzie strategiczne?
  • Osobowość marki
  • Personifikacja marki (przykład)
  • Charakter(ek) marki
  • Grupa docelowa
  • Lifestyle konsumenta
  • Prosumenci
  • Prosument raz jeszcze
  • Storytelling
  • Wykorzystanie archetypów
  • Insighty konsumenckie
  • Osobowość grupy docelowej
  • Zaspokajanie czy kreowanie potrzeb?
  • Adaptacja osobowości marki
  • USP lub ESP
  • Wyróżniaj się lub zgiń
  • Korelator wartości
  • Pozycjonowanie strategiczne marki
  • Strategie cenowe
  • Rebranding – czy, kiedy i jak robić?
  • Marketing miejsc,  czyli budowanie marki miejsca
  • Wytyczne strategii
  • Marki z przesłaniem – nowy etap po CSR?
  • Zrozumieć nowe media i digital marketing
  • Praktyczne aspekty strategii w cyfrowym świecie
  • Sygnalizacja prawna
  • Na koniec
  • Informacje o autorze
  • Współautorzy

Informacje o e-booku

  • Zawiera: – 328 stron,
  • Format: – *.pdf,
    • Łatwa konwersja m.in. na EPUB, Kindle MOBI / AZW3, FB2 po zamówieniu.
  • Rozmiar: – B5,
  • Współautorzy: – 8 osób,
  • Personalizacja: – pełna, w treści.

Nakład wersji papierowej wyczerpany.

Zapraszam po personalizowanego e-booka.


e-Book jest personalizowany w treści. Jest to jedyny taki, jak dotychczas na rynku. Zwracam się osobiście do czytelnika. Jest to bardziej forma rozmowy, niż lektura.

Książkę można kupić w formie prezentu (dla kogoś innego niż kupujący). Proszę w tym celu wypełnić pole „Personalizacja dla:” formularza zamówienia.

Bezpłatne zamówienie:

e-Book jest przeze mnie indywidualnie przygotowywany.
Proszę więc o cierpliwość w przypadku kiedy jestem zajęty projektami lub wykładami.
Państwa dane służą tylko do personalizacji treści e-booka. Nie są one udostępniane ani przetwarzane i wysłaniu e-booka są trwale usuwane!
Dziękuję


    Recenzje:

    Każdy marketer zna pojęcie strategii marki. Niektórzy znają całą strukturę procesu jej projektowania. Niewielu jednak potrafi ją zrealizować od początku do końca. Problemem nie zawsze są czynniki zewnętrzne, takie jak ograniczony czas czy napięty budżet. Problemem jest brak całościowego myślenia o strategii marki. Maciej Tesławski z przyjaciółmi w swojej najnowszej książce prowadzi przez proces projektowania strategii marki w sposób uporządkowany i, z charakterystycznym dla siebie, humanistycznym rozumieniem przedmiotu podanym w formie lektury równie inspirującej, jak przyjemnej. Jest to książka przeznaczona dla osób zniechęconych schematyzmem niektórych podręczników akademickich, szukających zrozumienia procesu jako całości oraz inspiracji do tworzenia wyjątkowych osobowości. Osobowości wyjątkowych marek.

    dr Przemysław Tomczyk

    Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego
    Akademia Leona Koźmińskiego


    Książka jest bardzo szczegółową wiwisekcją marki i wszystkich jej aspektów. Dla mnie bardzo interesująca w formie tekstu przemieszanego z komentarzami i pytaniami/odpowiedziami.
    Czytałam z zainteresowaniem bo, mimo że nie zgadzam się w kilkoma tezami, wydało mi się wartościowe takie prześledzenie drogi powstawania marki oraz jej zmiany.

    Nina Kowalewska-Motlik
    President
    New Communications

    Opinie:

    Książka, do której recenzji podchodziłem z rezerwą. Z rezerwą dlatego, że uważam, że nie ma wielu „marketingów” uzależnionych od branży, a jest jeden niezależny.

    Po pierwszych rozdziałach wiedziałem już, że autor uważa podobnie. Bardzo podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to głównie parametry techniczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z chyba najsilniejszymi emocjami.

    Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. Tu również się z nim zgadzam, bo tym różni się dom od mieszkania. Wchodzimy dzięki autorowi w całą filozofię zakupu/sprzedaży czegoś tak bardzo materialnego jak nieruchomość. W technikach sprzedaży wprowadza nas w podstawowe rozumienie heurystyki. Jak miło. Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może nawet w ogóle. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się. Niestety nawet w innych, mniej „nieruchomościowych” branżach.

    Łukasz Kruszewski


    Witam. Jestem po lekturze Pańskiej książki „Strategia marketingowa”, która zaintrygowała mnie nie tylko treścią, ale również formą. Pańskie detaliczne i filozoficzne podejście do zagadnień strategii marketingowej jest dla mnie inspirujące.
    Piotr Kucharski PhD


    Do niczego w życiu nie dochodzi się szybko jeśli chcemy aby było trwałe i solidne. Ta zasada znajduje swoje odzwierciedlenie także w marketingu i budowaniu osobistej marki. Odpowiednio poprowadzona strategia to nie tylko klucz do sukcesu na rynku, ale również recepta na satysfakcjonującą karierę zawodową. Oczywiście jest mnóstwo książek w księgarniach na temat strategii w marketingu. W książce Macieja Tesławskiego spodobała mi się jednak inna niż zwykle forma podania informacji, na zasadzie doświadczeń osób z branży. Opisują oni sytuacje, w których sami się znaleźli, swoje wpadki, jak rozwiązali daną przeszkodę oraz co ona wnosi do doświadczenia marketingowca czy stratega. Nauka na cudzych błędach też jest skuteczna, zwłaszcza jeśli błąd może kosztować nas nie tylko pieniądze. Szczerze polecam, rzetelny poradnik.
    Wincenty Klimek


    To książka, która jest odpowiedzią na moje receptory odpowiedzialne za chęć zdobywania wiedzy. Od dłuższego czasu szukałem wiedzy marketingowej – nie ruszając Kotlera, gdzie byłby opisany proces tworzenia strategii. Nie chodzi o teorię, lecz o element urzeczywistnienia w jaki sposób ona powstaje i czym jest. Jako osoba młoda, która aspiruje aby przeskoczyć pewien poziom dorosłości w branży miałem niemały problem. Aż do momentu, gdy trafiłem na książkę Pana Macieja. W środku znajduję odpowiedzi na nurtujące pytania, które nie znajdują odpowiedzi w sieci lub budzą niepotrzebne wątpliwości. Pan Maciej w umiejętny sposób prowadzi nas, ukazując cały wachlarz narzędzi które kryją się pod słowem strategia. To cenne źródło wiedzy, doświadczenia, rad. Jest to książka, której potrzebowałem, szukałem i z całą odpowiedzialnością mogę polecać w całym środowisku. W imieniu swoim i moich receptorów – dziękuję.
    Mateusz Czech


    Ostatnio w drodze do Olsztyna przeczytałam bardzo dobrą książkę autorstwa Maciej Tesławski „Projektowanie strategii marki”. Znakomicie porządkuje wiedzę na temat strategii marketingowych. Miłe jest to, że dostaje się personalizowany elektroniczny egzemplarz. Trochę brakowało mi papieru, aby po nim kreślić i zaznaczać wartościowe fragmenty – ale zrobiłam sobie notatki i na pewno będę wracać.
    Anna – Warszawa


    Dziękuję bardzo za książkę.
    Czego się dowiedziałem?
    Jak ktoś potrafi gadać i jeszcze do tego pisać, to powinien gadać i pisać ile się da, a jak jeszcze gada i pisze na temat to powinien robić to bez przerwy ku radości własnej i innych. Ja nie nadaję się do takiego pisania, mimo wszystko lepiej czuję się w roli biorcy, chociaż lubię gadać, ale to chyba nie grzech. Nie wytrzymałem dużego tempa i poziomu, ale teraz wiem jak to jest.
    Książka papierowa mimo wszystko jest lepsza. Wycofuję się z pierwotnego stanowiska, że lepszy jest ebook – przynajmniej nie zawsze.
    No cóż dziękuję i proszę o więcej.


    Panie Macieju, serdecznie dziękuję za książkę i całą inicjatywę.
    To wydawnictwo, którego brakowało na polskim rynku – pełnym przeteoretyzowanych lub „przekomercjalizowanych” pozycji strategicznych, budujących idee wokół chwytliwych – i przemijalnych – haseł.
    I choć nic nie zastąpi komfortu uczenia się na własnych małych sukcesach i dużych błędach, to „Projektowanie…” jest niesamowicie cennym wydawnictwem. Gdyby tylko była dostępna analogowo, stanęłaby na honorowym miejscu na mojej półce.
    pozdrawiam serdecznie


    Dziękuję,
    To słowo oznacza wszystko, co mogę powiedzieć o tej książce. Porządkuje informacje, które tworzyły już haos w mojej głowie. Mam nadzieję, że będą kolejne książki w tym temacie. „Strategia …” dała mi świeży wgląd w rozumienie marki i mam nadzieję, że będę pierwsza, która to wykorzysta 😉
    Joanna – Warszawa

    NUMER ISBN: 978-83-63566-96-8 (tylko dla wersji papierowej)


    Udostępnij: