Profesjonalna instrukcja budowy silnej marki

Kolejna książka o strategii?! Tak. Tym razem nie jest to podręcznik, a praktyka. Razem z przyjaciółmi postanowiłem zebrać w jednym miejscu to, co przez lata robiliśmy. Pokazać, że strategia marketingowa nie jest taka straszna jak się wydaje, że jest taka potrzeba dla większości polskich marek, aby pokazać jaka jest rola i jak się projektuje strategię marki. 

Dla kogo jest ta „instrukcja budowy silnej marki”? Dla każdego, kto chce zbudować silną markę. Silną czyli taką, która zrealizuje jego cele biznesowe, która będzie „jakaś”. Są to zarówno przedsiębiorcy, jak i ci, którzy zajmują się opieką nad markami w firmach. Książka jest w formacie ebooka w pliku pdf. Każdy egzemplarz jest numerowany i personalizowany w treści, więc jest „rozmową”, a nie wykładem.

Piszą ze mną:

  • Anna Haczkowska
  • Katarzyna Pająk-Załęska
  • Maurycy Graszewicz
  • Marcin Kalkhoff
  • Szymon Kukanow
  • Paweł Niziński
  • Szymon Słowik

Informacje o e-booku

  • Zawiera: – 307 stron,
  • Format: – *.pdf,
    • Łatwa konwersja m.in. na EPUB, Kindle MOBI / AZW3, FB2 po zamówieniu.
  • Rozmiar: – B5,
  • Współautorzy: – 7 osób,
  • Personalizacja: – pełna, w treści.

Wraz z e-bookiem Czytelnicy otrzymują:

  • Plik ponad 80 artykułów (> 400 stron) o marketingu.
  • Dostęp do zbioru ponad 600 reklam, z których wiele jest już niedostępne.

Marketing dla dzieci:

Każdy człowiek ma marzenia. Ja miałem swoje wielkie marzenie, aby mojej mamy i siostry nie pokonał rak. Niestety się nie udało, moja siostra i mama odeszły. Nowotwory nie są jednak wyrokiem i coraz częściej da się z nimi walczyć. Ta książka jest już moją kolejną, więc postanowiłem że będzie wyjątkową. Honorarium autorskie z jej sprzedaży będę przekazywał w imieniu zamawiającego wybranemu ośrodkowi onkologii dziecięcej.


Nakład wersji papierowej wyczerpany.

Zapraszam po personalizowanego e-booka.


e-Book jest personalizowany w treści. Jest to jedyny taki, jak dotychczas na rynku. Zwracam się osobiście do czytelnika. Jest to bardziej forma rozmowy, niż lektura.

Książkę można kupić w formie prezentu (dla kogoś innego niż kupujący). Proszę w tym celu wypełnić pole „Personalizacja dla:” formularza zamówienia.

Bezpłatne zamówienie:

Jest już możliwa łatwa płatność Blikiem na telefon!

e-Book jest przeze mnie indywidualnie przygotowywany.
Proszę więc o cierpliwość w przypadku kiedy jestem zajęty projektami lub wykładami.

Dziękuję


    Recenzje:

    Książka jest bardzo szczegółową wiwisekcją marki i wszystkich jej aspektów. Dla mnie bardzo interesująca w formie tekstu przemieszanego z komentarzami i pytaniami/odpowiedziami.
    Czytałam z zainteresowaniem bo, mimo że nie zgadzam się w kilkoma tezami, wydało mi się wartościowe takie prześledzenie drogi powstawania marki oraz jej zmiany.

    Nina Kowalewska-Motlik
    President
    New Communications

    Opinie:

    Witam. Jestem po lekturze Pańskiej książki „Strategia marketingowa”, która zaintrygowała mnie nie tylko treścią, ale również formą. Pańskie detaliczne i filozoficzne podejście do zagadnień strategii marketingowej jest dla mnie inspirujące.
    Piotr Kucharski PhD


    To książka, która jest odpowiedzią na moje receptory odpowiedzialne za chęć zdobywania wiedzy. Od dłuższego czasu szukałem wiedzy marketingowej – nie ruszając Kotlera, gdzie byłby opisany proces tworzenia strategii. Nie chodzi o teorię, lecz o element urzeczywistnienia w jaki sposób ona powstaje i czym jest. Jako osoba młoda, która aspiruje aby przeskoczyć pewien poziom dorosłości w branży miałem niemały problem. Aż do momentu, gdy trafiłem na książkę Pana Macieja. W środku znajduję odpowiedzi na nurtujące pytania, które nie znajdują odpowiedzi w sieci lub budzą niepotrzebne wątpliwości. Pan Maciej w umiejętny sposób prowadzi nas, ukazując cały wachlarz narzędzi które kryją się pod słowem strategia. To cenne źródło wiedzy, doświadczenia, rad. Jest to książka, której potrzebowałem, szukałem i z całą odpowiedzialnością mogę polecać w całym środowisku. W imieniu swoim i moich receptorów – dziękuję.
    Mateusz Czech


    Ostatnio w drodze do Olsztyna przeczytałam bardzo dobrą książkę autorstwa Maciej Tesławski „Projektowanie strategii marki”. Znakomicie porządkuje wiedzę na temat strategii marketingowych. Miłe jest to, że dostaje się personalizowany elektroniczny egzemplarz. Trochę brakowało mi papieru, aby po nim kreślić i zaznaczać wartościowe fragmenty – ale zrobiłam sobie notatki i na pewno będę wracać.
    Anna – Warszawa


    Dziękuję bardzo za książkę.
    Czego się dowiedziałem?
    Jak ktoś potrafi gadać i jeszcze do tego pisać, to powinien gadać i pisać ile się da, a jak jeszcze gada i pisze na temat to powinien robić to bez przerwy ku radości własnej i innych. Ja nie nadaję się do takiego pisania, mimo wszystko lepiej czuję się w roli biorcy, chociaż lubię gadać, ale to chyba nie grzech. Nie wytrzymałem dużego tempa i poziomu, ale teraz wiem jak to jest.
    Książka papierowa mimo wszystko jest lepsza. Wycofuję się z pierwotnego stanowiska, że lepszy jest ebook – przynajmniej nie zawsze.
    No cóż dziękuję i proszę o więcej.


    Panie Macieju, serdecznie dziękuję za książkę i całą inicjatywę.
    To wydawnictwo, którego brakowało na polskim rynku – pełnym przeteoretyzowanych lub „przekomercjalizowanych” pozycji strategicznych, budujących idee wokół chwytliwych – i przemijalnych – haseł.
    I choć nic nie zastąpi komfortu uczenia się na własnych małych sukcesach i dużych błędach, to „Projektowanie…” jest niesamowicie cennym wydawnictwem. Gdyby tylko była dostępna analogowo, stanęłaby na honorowym miejscu na mojej półce.
    pozdrawiam serdecznie


    Dziękuję,
    To słowo oznacza wszystko, co mogę powiedzieć o tej książce. Porządkuje informacje, które tworzyły już haos w mojej głowie. Mam nadzieję, że będą kolejne książki w tym temacie. „Strategia …” dała mi świeży wgląd w rozumienie marki i mam nadzieję, że będę pierwsza, która to wykorzysta 😉
    Joanna – Warszawa

    NUMER ISBN: 978-83-63566-96-8 (tylko dla wersji papierowej)


    Udostępnij: