Budowanie prawdziwej lojalności do marki

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA – ich ukochana marka – jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny.

Każdy egzemplarz jest numerowany i personalizowany w treści,
a nie tylko na okładce.
Zwracamy się imiennie do czytelnika tak,

aby wrażenie rozmowy było jak najbliższe.
Z tego, co mi wiadomo jest to jedyny taki przypadek na świecie.


ZAPRASZAM!

Książkę można kupić bezpośrednio u mnie, wypełniając TEN formularz.

Fragment książki:

Piszą ze mną:

Aby książka była kompletna i nie opierała się na doświadczeniu jednej osoby, zaprosiłem do współtworzenia jej następujące osoby (w porządku prawie alfabetycznym).

  • Małgorzata Marcinkowska
  • Michał Dziekoński
  • Bartosz Fabianowicz
  • Michał Jasiński
  • Mariusz Łodyga
  • Piotr Wawrzyniak

Książka zawiera:

  • Współautorzy
  • Skąd pomysł na książkę
  • Co to jest marketing?
  • Czym jest lojalność?
  • Marketing transakcyjny
  • Początki marketingu relacji
  • Marketing mix relacyjny
  • Formuła 4C
  • Marketing relacji B2B czy B2C?
  • Dla kogo lojalność?
  • Co wiemy o konsumentach?
  • Segmentacja klientów RFM
  • Jak zmierzyć lojalność?
  • Piramida lojalności Aakera
  • Program marki czy marka programu?
  • Marki kultowe (karanie za lojalność)
  • Struktura programu lojalnościowego (dekalog)
  • Nie planuj zbyt daleko
  • Techniki identyfikacji uczestników programu
  • Narzędzia komunikacyjne
  • Member Gets Member
  • Customer lifetime value (wartość życiowa konsumenta)
  • Nagradzanie za lojalność
  • Poufność działań lojalnościowych
  • Partnerzy programu lojalnościowego
  • Program lojalnościowy w internecie
  • Czy internet może być źródłem zyskownych relacji biznesowych – Mariusz Łodyga
  • Cause Related Marketing
  • Case studies
  • Na koniec

Personalizacja:

Zgodnie z moim doświadczeniem z poprzedniej książki, ta również będzie personalizowana w treści. Odbiór takiego materiału jest dużo lepszy i pozwala na swego rodzaju relację, jaka nawiązuje się między autorami, a czytelnikiem.

Informacje o e-booku:

  • Zawiera: – 275 stron,
  • Format: – *.pdf,
    • Łatwa konwersja m.in. na EPUB, Kindle MOBI / AZW3, FB2 po zamówieniu.
  • Rozmiar: – B5,
  • Współautorzy: – 6 osób,
  • Personalizacja: – pełna, w treści.

Marketing dla dzieci:

Każdy człowiek ma marzenia. Ja miałem swoje wielkie marzenie, aby mojej mamy i siostry nie pokonał rak. Niestety się nie udało, moja siostra i mama odeszły. Nowotwory nie są jednak wyrokiem i coraz częściej da się z nimi walczyć. Ta książka jest już moją kolejną, więc postanowiłem że będzie wyjątkową. Honorarium autorskie z jej sprzedaży będę przekazywał w imieniu zamawiającego wybranemu ośrodkowi onkologii dziecięcej.


Nakład wersji papierowej wyczerpany.

Zapraszam po personalizowanego e-booka.


e-Book jest personalizowany w treści. Jest to jedyny taki, jak dotychczas na rynku. Zwracam się osobiście do czytelnika. Jest to bardziej forma rozmowy, niż lektura.

Książkę można kupić w formie prezentu (dla kogoś innego niż kupujący). Proszę w tym celu wypełnić pole „Personalizacja dla:” formularza zamówienia.

Bezpłatne zamówienie:

e-Book jest przeze mnie indywidualnie przygotowywany.
Proszę więc o cierpliwość w przypadku kiedy jestem zajęty projektami lub wykładami.
Państwa dane służą tylko do personalizacji treści e-booka. Nie są one udostępniane ani przetwarzane i wysłaniu e-booka są trwale usuwane!
Dziękuję


    Recenzje:

    Przedstawiona do oceny książka „Konsument wierny jak pies” (teraz Marketing (prawdziwych) relacji) stanowi ciekawe studium nad mało wciąż w Polsce opisanym zagadnieniem związanym z problematyką lojalności i programów lojalnościowych. Atuty książki to z pewnością łatwy język i przyjazna konstrukcja ale także forma moderowanej dyskusji z udziałem praktyków z dziedziny marketingu. Od strony merytorycznej zwrócić uwagę należy na dwie główne wartości wyróżniające. Po pierwsze istotny wyróżnik pracy stanowią te elementy (znajdują się głównie w drugiej części pracy), które dotyczą kwestii technicznych i praktycznych związanych z tworzeniem i zarządzaniem programami lojalnościowymi.

    prof. nadzw. dr hab. Robert Kozielski


    Czym jest lojalność? Na pewno można przyjąć, że lojalność jest specyficznym rodzajem relacji – takim, w którym obie strony dobrze się znają, wiedzą co mogą sobie zaoferować, a w dodatku obdarzają się wzajemnym szacunkiem i zaufaniem. Lojalność w życiu prywatnym, jak się okazuje niewiele się różni od więzi, jaką marki próbują tworzyć w stosunku do swoich konsumentów. Budowanie lojalności w kontekście biznesowym nie jest sztuką łatwą więc warto się jej uczyć od kogoś, kto jak Maciej Tesławski poświęcił na jej zrozumienie wiele lat i dysponuje w tym obszarze tak obszerną wiedzą i doświadczeniem.

    Marek Staniszewski


    Chciałoby się powiedzieć – o marketingu przy kawie z dobrym przyjacielem i jego znajomymi. Kawy nie ma ale jest flow, a to przecież w rozmowie najważniejsze. I kofeiny brak.
    Z rozmową jest tak, że może inspirować albo drażnić, szczególnie jeśli rozmówca powie coś, co może nam się nie spodobać. Od stolika możemy odejść urażając rozmówcę, a książkę Maćka możemy odłożyć, by wrócić do niej za kilka dni. Na pewno się nie obrazi, a my możemy spokojnie przemyśleć to, co właśnie przeczytaliśmy.

    dr Przemysław Tomczyk

    Opinie:

    Książka „Konsument wierny jak pies” (teraz Marketing (prawdziwych) relacji) przeczytana. Świetnie napisana, to i sprawnie poszło 🙂

    Maciej Tesławski robi wielką robotę – i jego Przyjaciele też. Tradycyjnie już zaprosił do projektu współautorów. Uwielbiam ten wielogłos. To już nie książka, ale dialog.

    Pan Tesławski napisał „Na koniec”:

    „Panie Andrzeju, marketing relacji jest marketingiem dialogu z konsumentem. Tak samo powstała ta książka, w dialogu z jej współautorami. Pomagaliście mi przez te kilka miesięcy bardzo i bardzo za to dziękuję. Ja mam umysł dialektyczny, marketing relacji wymaga dialogu, więc książka o nim nie mogła powstać w inny sposób.”

    A przy okazji wychodzi na to, że Sokrates („Fajdros”) nie miał racji z tą krytyką słowa pisanego 😉

    Nie ukrywam, że od „Strategii marketingowej” jestem wielkim entuzjastą poglądów Pana Tesławskiego na marketing. Sam mówi o sobie „pierwszy filozof marketingu”. I bardzo mi się podoba ta filozofia. Głęboka refleksja, szeroka perspektywa, traktowanie spraw z należytą starannością.

    Kiedy pisze (Przyjaciele też) o relacjach, to są to prawdziwe relacje. Bo nawet jeśli firma/marka nigdy nie będzie przyjacielem z krwi i kości, to może przynajmniej być kimś, kto nam dobrze życzy i naprawdę chce nam pomóc – rozwiązać realne problemy, z którymi się zmagamy.

    „Konsument wierny jak pies” (teraz Marketing (prawdziwych) relacji) to książka o marketingu relacji, o budowaniu lojalności między Klientem a marką/firmą. Ale byłoby dobrze, gdyby sięgnęli po nią nie tylko marketerzy.

    Byłoby cudownie, gdyby z uwagą przeczytali ją np. politycy. W teorii też zaspokajają nasze potrzeby. Mogliby się wiele nauczyć o budowaniu szczerych relacji. (Tak, wiem, że nadzieja, że to się kiedyś stanie to naiwność granicząca z głupotą).

    Polecam książkę „Konsument wierny jak pies” (teraz Marketing (prawdziwych) relacji) także osobom spoza branży (i które przy okazji nie są politykami). To ciekawy eksperyment myślowy – spojrzeć na świat z tej drugiej perspektywy. Dobrze wiedzieć, czego powinniśmy oczekiwać od marek/firm, jeśli chodzi o relacje.

    Andrzej Lauryn

    NUMER ISBN: 978-83-63566-80-7 (tylko dla wersji papierowej)


    Udostępnij: