Warsztat poświęcony planowaniu programu lojalnościowego

Warsztat lojalnościowyW czasie spotkania opracujemy zarys programu lojalnościowego marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatu;
  • Wybranego e-booka;
  • Przerwy kawowe;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa.

Program warsztatu (10:00 - 17:00):

  • Elementy strategii marki
    • Osobowość grupy docelowej
    • Pozycjonowanie marki
  • Cele strategiczne programu
  • Warunki dołączenia do programu
  • Content programu
  • Segmentacja uczestników (RFM)
  • Promocje w programie
  • CSR w programie
  • Member Gets Member
  • Zamknięcie programu

Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)

Termin warsztatu: 27 kwietnia 2019 r.

Warsztat stacjonarny odbędzie się w
Centrum Żoliborz pl. Inwalidów 10 01-552 Warszawa

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka „Projektowanie strategii marki”, „Praktyka brandingu”, „Techniki promocji sprzedaży”, „Konsument wierny jak pies”

Koszt udziału:

  • Rejestracja bezpłatna

  • Stacjonarny - 530 zł/os.
  • Przez Skype - 430 zł/os.

Jestem zwolniony podmiotowo z VAT - Ustawa o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym (stacjonarnym lub webinarem), tylko dla Waszej marki prosimy o kontakt mailowy: info@mca.edu.pl