Warsztat: planowanie komunikacji marki


Komunikacja markiW czasie spotkania opracujemy zarys strategii komunikacji marki. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Na bazie opracowanej strategii marki zaplanujemy działania komunikacyjne w wybranych mediach. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

Dla kogo?

Zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień oraz osoby zainteresowane aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Wspólne wypracowywanie „prawdy” utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

Podczas warsztatu to Uczestnicy tworzą / piszą fragmenty projektów strategii komunikacji marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

Wszyscy uczestnicy otrzymują:

  • Materiał merytoryczny powstały w czasie warsztatu;
  • Wybranego e-booka;
  • Przerwy kawowe;
  • Imienny certyfikat uczestnictwa.

Program warsztatu (10:00 - 17:00):

  • Założenia strategii marki

  • Strategia cenowa
    • O cenie decyduje strategia marki i wypracowany jej wizerunek u konsumentów.
  • Wybór technik promocyjnych
    • Promocja to nie tylko rabat. Które techniki pozwolą na podniesienie ceny w czasie promocji?
  • Program retencyjny/motywacyjny
    • Do kogo kierujemy program i do czego go motywujemy?
  • Internet i social media
    • Internet to medium. Jak najkorzystniej wykorzystać jego potencjał dla naszej marki?
  • Ambient media
    • Konsumenci cechują się już "ślepotą reklamową". Jak do nich dotrzeć z przekazem aby go zauważyli?
  • Zaangażowanie społeczne marki
    • To już dzisiaj element obowiązkowy dla marek. Jakie zaangażowanie społeczne wybrać dla marki?

Uczestnicy po warsztacie:

  • Będą umieli określić jakie działania budują zaplanowany wizerunek marki, a jakie go niszczą;
  • Będą potrafili weryfikować poprawność działań komunikacyjnych;
  • Poznają sposób powstawania poprawnego projektu strategii komunikacji marki.

Warsztat odbędzie się po zebraniu grupy minimalnej (4 osób)

Termin warsztatu: sobota 1 czerwca 2019 r.

Warsztat stacjonarny odbędzie się w
Warszawie

Miejsce do ustalenia w zależności od wielkości grupy i dostępności sali.

W opłatę za udział wliczony jest koszt e-booka:

  • „Projektowanie strategii marki”,
  • „Praktyka brandingu”,
  • „Techniki promocji sprzedaży”,
  • „Konsument wierny jak pies”

Koszt udziału:

  • Rejestracja bezpłatna

  • Stacjonarny - 480 zł/os.

Jestem zwolniony podmiotowo z VAT - Ustawa o VAT (Dz. U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani warsztatem zamkniętym, tylko dla Waszej marki prosimy o kontakt mailowy: info@mca.edu.pl